FAQ

Alljärgnevalt leiad vastuseid meie klientide esitatud küsimustele. Juhul kui sa ei leia vastust oma küsimusele, võid võtta ühendust meili teel info@interhome.fi või helistada +358 9 819 4050 (E - R kl 9-16):

  • Mis on Interhome?
  • Kas puhkemajutuse üürimine Interhome´ilt on turvaline?
  • Kuidas leian endale sobiva puhkemajutuse?
  • Ei tea sobivat puhkepaika, kust saan abi?
  • Mis võib oodata puhkemajutuselt?
  • Mis tähendab, kui broneerimise juures on kiri ”Küsimusi”?
  • Kas puhkemajutuse üüriaeg algab alati laupäevast ja üüriaeg on nädal?
  • Meid on 4 täiskasvanut ja 3 last, kui mitme inimese maja me peaks vaatama?
  • Kas lõpukoristus on hinna sees või peab ära minnes ise koristama?
  • Mis kulusid tuleb lisaks puhkemajutuse üürile?
  • Mis on garantiisumma?
  • Kes maksab, kui mul läheb puhkemajutuses midagi katki?
  • Mis teha, kui on probleeme üüritud puhkemajutusega?
  • Kuidas broneering ära maksta?
  • Mis vahet on Interhome´i puhkusel ja tavalisel valmisreisil?
  • Kas Interhome´i kaudu võib broneerida ka lennud ja rendiauto?
  • Kust saan üürimaja võtmed?
  • Kas üürimajja võib tulla hilja õhtul?
  • Mis kell puhkemaja tuleb lahkumispäeval üle anda?
  • Kas puhkemaja võib lahkumispäeval üle anda väga varajasel kellaajal?

Miä on Interhome?

Interhome vahendab üüritavaid puhkemajutusi. Pakkumine sisaldab üle 30 000 puhkemajutuse 30 riigis – mererannavilladest linnakorterite ja alpimajakesteni. Juba 50 aastase kogemusega on Interhome Euroopa juhtiv üüritavaid puhkemajutusi vahendav ettevõte. Soomes on Interhome tegutsenud oma büroos juba 1993 aastast.

Kas puhkemajutuse üürimine Interhome´ilt on turvaline?

Jah. Interhome vastutab oma üüritavate puhkemajutuste eest ja teenindab sind algusest lõpuni. Teenindame ka kui probleem peaks tekkima kohapeal või on põhjust kaebuseks. Kõik korterid on kontrollitud ja tärnistatud Interhome´i poolt. Üürilepingu partner on Interhome Ag, Šveits. Üürimine Interhome´ilt on alati turvaline ja toimid usaldusväärse ja vastutustundliku ettevõttega.


Kuidas leian endale sobiva puhkemajutuse?

Vali kõigepealt soovitud riik, piirkond või koht. Lisavalikutega võid tulemusi piirata. Puhkekoha otsingul võid kasutada ka meie mugavat kaarti.
Huvitavamad kohad salvestada lemmikutesse ja saad võrralda neid omavahel. Võid ka saata lemmikute nimekirja oma reisikaaslasele või teha neist pdf-nimekirja.


Ei tea sobivat puhkepaika, kust saan abi?

Me aitame meelsasti. Räägi oma puhkusesoovidest: kuhu, millal, kellega ja erisoovid. Saad varsti isikliku puhkusepakkumise oma meilile abistamaks sind valimisel. Või helista meile: +358 9 819 4050 (E – R kl 9- 16). Interhome on tegutsenud Soomes oma büroos juba 1993 aastast. Teenindame soome või inglise keeles.

Kirjuta meile oma puhkusesoovidest – saad meie reisipakkumise oma meilile

Mis võib oodata puhkemajutuselt?

Puhkemajutused on erinevad, ruumidelt ja varustuselt kirjelduse kohased. Need on Interhome´i poolt kontollitud ja tärnistatud. 
Puhkemajutus on tavaliselt eraisiku omandis olev puhkemaja või -korter või nn teine kodu. Majutus esindab kohalikku ehtusviisi ja on omaniku maitse kohaselt sisustatud ja möbleeritud. Puhkemajutuste kvaliteet vaheldub veidi vastavalt riigile.

Köögis on alati vähemalt külmkapp ja pliit ilma ahjuta (seda ei mainita eraldi kirjelduses) ja lihtsad vahendid ja nõud toidu valmistamiseks ja söömiseks. Puhkemajutuses ei ole mingeid toiduaineid, nt maitseaineid või õli. Üür ei sisalda ka pesemisvahendeid ega tualettpaberit.


Mis tähendab, kui broneerimise juures on kiri ”Küsimusi”?

Puhkemajutuste broneeringuseis on meie internetilehel reaalajas. Mõningatel juhtudel broneeringut ei saa siiski kinnitada otse vaid peab eraldi üle kontrollima. Võid teha broneeringu nagu tavaliselt ja me kontrollime ja kinnitame koha saadavuse.
Kas puhkemajutuse üüriaeg algab alati laupäevast ja üüriaeg on nädal?

Puhkemajutuste saadavus puhkehooaegadel on alati parim laupäevast laupäevani -broneeringutel. Väljaspool hooaega ja eriti linnakohtades leidub ka palju valikut teiste alguspäevadega ja ka lühikestele 2- 3 öö puhkustele. Erinevad broneeringuvõimalused antakse koha saadavus- ja hinnainfos.


Meid on 4 täiskasvanut ja 3 last, kui mitme inimese maja me peaks vaatama?

Majutuskohtade infos on antud maksimaalne inimeste arv, mida ei tohi ületada. Ka lapsed arvestakse selle arvu sisse. Kui majutuskoha infos on kirjas lisavoodi, võib inimeste arvu suurendada ühe võrra. Kui majutuskoha infos on kirjas imikuvoodi, võib inimese arvu ületada alla 3-aastase lapse osas. Te peaksite siis otsima vähemalt 6 inimese maja, kus on lisaks üks lisavoodi või üks imikuvoodi, juhul kui üks lastest on alla 3-aastane.

Kas lõpukoristus on hinna sees või peab ära minnes ise koristama?

Lõpukoristus on tavaliselt eraldatud arvel eraldi kuluks, mõningatel juhtudel see on üürihinna sees. Mõningates kohtades lõpukoristus makstakse alles kohapeal, aga hind on näha juba broneerimise ajal. Lõpukoristamine on kohustuslik kulu. Lahkudes peab üürink viima ära prügi ja pesema oma kasutatud nõud järgmise üürniku jaoks valmis.

Mis kulusid tuleb lisaks puhkemajutuse üürile?

Võimalikud kohapeal tasutavad lisakulud on kirjas koha hinnainfos, arvel ja üüridokumentides. Need võivad olla näiteks energia, voodipesu üür, lõpukoristamine ja turistimaks. Kõik lisateenused, mis soovite, makstakse alles kohapeal. Normaalsed energiakulud on tavaliselt üürihinna sees, kui pole mainitud teisiti. Voodipesu (linad ja padjapüürid) ja rätikud on tavaliselt puhkemajutuses saadaval. Need on kas hinna sees või võib neid üürida vastavalt inimeste arvule lisatasu eest kohapeal. Mõningates piirkondades nõutakse turistimaksu. See on teatud liiki keskkonnamaks ja makstakse võtmehaldajale. Turistimaksu suurus sõltub piirkonnast (alates 1 euro päevas inimese kohta).

Mis on garantiisumma?

Üürikohta vastu võttes tuleb tavaliselt maksta võtme üleandjale umbes 250 euro suurune garantiiraha kohalikus valuutas. Mõnel pool võib garantiiraha olla ka suurem. Garantiiraha suurus on kirjas arvel ja üüridokumentides. Mõnel pool peab garantiiraha maksma krediitkaardiga. Garantiiraha makstakse lahkumisel tagasi. Võimalikud puhkemajutusele tekitatud kahjud võidakse garantiirahast kinni pidada.

Kes maksab, kui mul läheb puhkemajutuses midagi katki?

Üürnik vastutab enda ja reisikaaslaste tekitatud kahjude eest sama moodi kui hotellis elades. Puhkusele minnes tasub kindlaks teha, et reisikindlustus on korras ja katab võimalikud kahjud. Puhkemajutusele tekitatud kahjud võidakse kinni pidada garantiirahast.

Mis teha, kui on probleeme üüritud puhkemajutusega?

Interhome´i kohalik büroo või puhkemajutuse eraisikust võtmehaldaja aitab ja nõustab sind kõikides asjades. Probleemi puhul võta esmaselt ühendust kohaliku kontaktisikuga, et probleemid saaks kiire lahenduse; kontaktandmed on üüridokumentides. Probleemi korral võid alati võtta ka ühendust Soome bürooga. Võta meiega ühendust (või 24 h hotline-telefoniteenindusnumbril +41 (0) 43 810 91 26) ja aitame puhkuse igas etapis.

Kuidas broneering ära maksta?

Võid makta broneeringu kas krediitkaardiga või arvega, mille saad meiliga. Pärast broneeringut saad meilt arve broneeringutasust, mis on 30% kogu üürisummast ja mille peab maksma 10 päeva jooksul broneerimisest. Ülejäänud osa peab maksma 42 päeva enne üüriaja algust. Vaata täpsemat teavet üürimise kohta meie broneerimistingimustest. Broneerimistingimused

Mis vahet on Interhome´i puhkusel ja tavalisel valmisreisil?

Interhome´i puhkus on iseseisev reis, mille koostad ise vastavalt oma soovidele. Valid puhkusekoha ja -majutuse Interhome valikust. Samuti broneerid ise parimad lennud ja vajaduse korral rendid auto.

Kas Interhome´i kaudu võib broneerida ka lennud ja rendiauto?

Interhome´i kaudu võid broneerida ainult majutuse. Interhome vahendab üüritavaid puhkemajutusi 30 riigis. Lennud ja muud reisiteenused, nagu auto rent, ei kuulu meie teenustevalikusse, vaid need pead ise broneerima.

Kust saan üürimaja võtmed?

Interhome´i oma kohalik büroo, partnerbüroo või puhkemajutuse eraisikust võtmehaldaja annab sulle võtmed ja juhendab puhkemajuse kasutamsiel. Võtmete üleandmise kohta aadress on kirjas üüridokumendis, mille saad meilt meiliga 4 nädalat enne üüriaja algust. Dokumentides on kirjas, millal võtmetele võib järgi minna (tavaliselt kl 16 – 19) ja täpsemad juhendid. Kui saabute eri ajal, peab võtmete üleandmisest varakult enne kokku leppima.

Kas üürimajja võib tulla hilja õhtul?

Kui saabute puhkekohta väga hilisel ajal, ei võida võtmete ja majutuse üleandmist alati korraldada. Tavaliselt õnnestub see lisaorganiseerimise abil või väikese lisatasu eest, aga selles peab varakult kokku leppima.

Mis kell puhkemaja tuleb lahkumispäeval üle anda??

Puhkemajutuse peab üle andma lahkumispäeva hommikul hiljemalt kl 10, mõningates kohtades kl 9. Väikesed muutused graafikus võivad õnnestuda , aga nende suhtes tuleb kokku leppida otse võtmehaldajaga. Kui tahad hoida majutust enda kasutuses kuni õhtuni, pead broneerima ühe lisapäeva.

Kas puhkemaja võib lahkumispäeval üle anda väga varajasel kellaajal?

Kui peate lahkuma puhkemajutusest väga varajasel kellaajal, peab võtmete üleandmisest võtmehaldajaga varem kokku leppida. Kui see kellaaeg ei sobi, on võtmehaldajal õigus tagastada garantiisumma teile takkajärgi.